The Melbourne Shuffle - Reisverslag uit Melbourne, Australië van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu The Melbourne Shuffle - Reisverslag uit Melbourne, Australië van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

The Melbourne Shuffle

Door: bec&sas

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

19 Januari 2008 | Australië, Melbourne

How you doin'?

Na veel reacties op de foto's gelezen te hebben, beseften we ons dat we bij het vorige bericht zijn vergeten te zeggen dat we een choppertrip hebben gemaakt in the town of 1770, een klein dorpje waar ooit Captain Cook Australie binnenkwam. We hebben hier 2 dagen overnacht in Cool Bananas, een heel mooi hostel met hangmatten :D

Na Brisbane zijn we afgezaht naar Surfers Paradise, wat niet echt een paradijsje bleek te zijn. Veel regen en vervelende jongeren (kerels). In Cresent Head hebben we 1 avond afgesproken met Jos, die we kennen van de heenreis. Kampvuurtje, BBQen, leuk.

Inmiddels zijn we in het geweldige Melbourne, waar we Marjet hebben ontmoet. Natuurlijk is hier nu de Australian Open bezig, waar we het een en ander van mee kunnen snoepen. Leuk avondje uit met Robin Haase en Matwe Middelkoop (tennissers). Door de AO was het heel erg moeilijk om een slaapplaats te vinden, letterlijk geen bedje te vinden in de stad en omgeving. Via via zijn we nu in een heel relaxed studentenhuis beland, waar we onze eigen kamer hebben voor 15 dollar per nacht! Heel gezellige huisgenoten en veel faciliteiten. Vanavond gaan weer stappen omde Melbourne Shuffle te perfectioneren :)

Toen we hier aankwamen waren in een gekke bui en heeft Becca een piercing laten zetten! Dezelfde als sas.

Aangezien we al bijna aan het einde van de trip in Australie zijn, gaan we er nog even alles uithalen. Met andere woorden, we zien jullie snel, wij pakken een biertje!

Liefs!

• 19 Januari 2008 - 11:24

Anne:

Hey lieve vriendinnetjes van me! Fijn om iets van jullie te horen. Volgens mij komen mn smsjes niet altijd aan of zo.........
    Hier in het regenachtige NL alles top. Kheb het erg naar mn zin met mn co-schappen tegen alle verwachtingen in. Vind t echt leuk!!!! Das wel zo rlxt als je dan toch dokter wil gaan worden ;-).

Kga nu snel de foto's bekijken, want ik ben benieuwd! Vooral naar die piercing!!!!
    Dikke kus van An

ps. Sasje, wij dan toch maar een tattoo laten zetten als je terug bent??? ;-)

• 19 Januari 2008 - 12:03

Sanne:

Hola chicas guapas,

Leuk om weer een berichtje van jullie te lezen en jullie pic's te zien! Geniet nog van de laatste momentjes daar! We missen jullie, tot snel!

Beso Sanne

• 19 Januari 2008 - 12:24

Joris:

Hmmm geniet er nog maar lekker van daaro, ben benieuwd naar de piercing van beccatje. Sas alvast heel veel plezier in Thailand natuurlijk. Hier gaat alles nog lekker zn gangetje, zie dr naar uit om jullie weer te zien.

Groeten Joris

• 19 Januari 2008 - 12:43

Maarten:

Nog maar even, geniet er van!

• 19 Januari 2008 - 12:58

Miel:

ziet er weer allemaal prima uit!
    Vermaeck je nog maar fijn de dagen dat jullie nog in Oz zijn! Leuk dat je via connecties nog topsporters tegenkomt om mee uit te gaan... Weten we meteen waarom Haasse verloren heeft...;)

Kus op jullie piercings!

• 19 Januari 2008 - 13:38

Ivo:

Nog steeds veel schik daar lees ik! De tijd zal vanuit jullie perspectief wel omvliegen daar?
    Kunnen jullie al die afstammelingen van criminelen daar (Australië was een strafkolonie van Engeland) niet gewoon leren hakkûh i.p.v. dat geshuffle de hele tijd? De enige echte shuffle is de Rembo & Rembo shuffle, dat weet iederen!

Bec, jij hebt het ook echt goed voor elkaar hè!? Terwijl je nog op vakantie bent is de volgende alweer geregeld! Wij hebben er hier veel zin in! Zorg ook maar even dat Sas gewoon mee gaat.

Nou, veel pezier nog daar en tot snel!

• 20 Januari 2008 - 19:50

Bart:

He dames, een piercing! Ik ben erg benieuwd. De rest is eigenlijk al door de andere FUSTen gezegd hierboven ;) Sas veel plezier in Thailand. Bec, wanneer kom je precies terug?
    X

• 22 Januari 2008 - 03:08

Anne Wilmink:

Hee Bec!
    Ik lees je berichtje nu pas!!! Ben je nog in melbourne?? Dan moeten we eigenlijk wel even meeten!!! Heb je een australisch nummer? xxx Anne
    (mijne staat op onze site, weet hem niet uit minjn hoofd)

• 22 Januari 2008 - 19:05

Rebecca:

Blij: geen piercing.
    Tegenvaller: na zo\'n fijne vakantie alleen naar huis.
    Fijn: dat we je gauw weer zien,

Gr. D en T

• 25 Januari 2008 - 09:11

Berend:

't Wordt idd hoog tijd dat jullie weer eens deze kant op komen ;)

Proost!

• 25 Januari 2008 - 09:11

Berend:

't Wordt idd hoog tijd dat jullie weer eens deze kant op komen ;)

Proost!

• 26 Januari 2008 - 17:57

Jorik:

Dames, jullie vermaken je optimaal lees en zie ik, have fun! Groet jorik

• 29 Januari 2008 - 10:34

Yoram, David & Fiona:

Serieus dames, waar wij nu weer zijn terecht gekomen... Mount Isa, het meest depressieve dorp van het zuidelijk halfrond. Gelukkig mogen we morgen weer verder, richting Alice Springs met een haperende Fiona. Hoe bevalt het thuis en in Thailand?

Enneh.. wij hebben lekker nog drie maanden... puh ;-)

xxx, Yoram en David