En toen was er strand.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu En toen was er strand.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

En toen was er strand..

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

11 Februari 2008 | Thailand, Bangkok

Ciao!

Dit wordt waarschijnlijk al weer mijn laatste berichtje op de site, aangezien ik vrijdag de 15e naar huis vlieg. Ik heb een geweldige tijd gehad de afgelopen weken, maar helaas ben ik door mijn geld en mijn geduld met aziaten heen.

Na een lange treinreis (24 uur!!) ben ik via Bangkok en Saruthani op Koh Samui beland. Hier aangekomen bleek mijn beloofde strandbungalow een schuurtje met een bed te zijn. :( Zoals altijd in Thailand moest ik erg hard mijn best doen om hetgene te krijgen waarvoor ik genoeg Baht had betaald, maar uiteindelijk is dat gelukt en heb ik redelijk veilig en insectvrij kunnen slapen. Ghe, jullie zouden de spinnen hier moeten zien, niet normaal!!

Koh Samui staat bekend om zijn mooie stranden en ik was dan ook helemaal in mn sas (mwoehaha) toen ik zag dat daar niets aan gelogen was. Ik hoop dat het op de foto's enigzins overkomt, ik heb in werkelijkheid heel wat uurtjes liggen genieten in ieder geval! En ook van de massages, die op het strand worden gegeven :D De oil massages zijn wel 1000 beter dan de thaise, die eigenlijk alleen maar pijnlijk zijn.

De afgelopen dagen heb ik veel opgetrokken met 3 Engelsen: James, Amy and Danielle. Ik heb superveel met ze gelachen (Engels eigen, I guess), gefeest (Reggae Bar vol met Ladyboys haha) en heerlijke gesprekken gehad. Kortom geweldige mensen! Zij zullen de komende 6 maanden nog door Azie reizen, maar als ze terug in Europa zijn, gaan we zeker proberen elkaar op te zoeken.

Van de 6 dagen dat ik hier nu ben heb ik eigenlijk niet veel meer gedaan dan relaxen op het strand, boekjes lezen en lekker eten. Vandaag hebben we wel nog op het nippertje een Jeep gehuurd om een waterval te bezoeken.

Ik maak het al weer veel te lang, hopelijk krijg ik wat foto's geupload, en anders zie ik jullie al weer snel in Nederland!

bedankt voor alle leuke, lieve reacties op mijn site. Ik heb er van genoten!

Liefs Sas

  • 11 Februari 2008 - 12:10

    Kristie:

    Klinkt allemaal reuze gezellig. Maar vind het ook leuk dat je weer naar Nederland komt. Heb je namelijk veel te vertellen.

    Liefs Kristie

  • 11 Februari 2008 - 12:26

    J:

    Ziet eruit als wat je in gedachten had toch? Kom je alweer snel thuis zeg, kun je Miel en mij stimuleren om te beginnen met werken 1 maart. Tot volgende week!! Dikke Kus J

  • 11 Februari 2008 - 12:27

    Maritz:

    Heej Sas! Vond het helemaal geweldig om al je stoere verhalen te lezen de afgelopen tijd, maar ben toch wel weer blij als je veilig terug bent strakjes. Kunnen we weer helemaal bijkletsen in het eggie!

    Liefs,
    Maritz

  • 11 Februari 2008 - 12:37

    Buuk:

    mooie reis Sas, maar die james... Als je zou zeggen dat ie niet uit Engeland zou komen had ik je niet geloofd! Dat lijkt Wayne fucking Rooney wel man!

  • 11 Februari 2008 - 12:48

    Maarten:

    Heerlijk, nog ff luieren voordat je weer terug naar nl gaat. Wel fijn dat dat zo snel gebeurt, ik vind dat je nu wel lang genoeg weg bent geweest.

    Dikke kus en geniet er nog van de laatste dagen!

  • 11 Februari 2008 - 12:51

    Ivo:

    Hé Sas,

    Lekker strandje hoor. Van die Aziaten kan je idd. wel moe worden ja, maargoed, je bent op vakantie dus niet te moeilijk over doen. :)
    Wel vrij nep van die Thai dat ze onze Efteling hebben zitten kopiëren, hoe durven ze! Maarja, ze maken daar alles goedkoop na dus dit lag wel een beetje in de lijn der verwachting. ;)
    Die spinnen moet je kapot slaan met je schoen en dan proberen te voeren aan de kwakende gekko's die ongetwijfeld rond (en in) je hutje rennen. Vinden ze leuk. :P

    Ga je nog een Full/Half/No Moonparty meepakken? Wel doen hè! lekker aan de Yaba daar! ;)

    Fijne reis terug alvast! Zie je snel weer.

  • 11 Februari 2008 - 14:02

    Bart:

    Jeuh, Sas komt weer terug! We hebben je gemist meis! Kunnen we binnenkort dan weer prison break kijken ;)
    Geniet er nog even van, want als je arts bent kun je niet zomaar weer weg :)
    X

  • 11 Februari 2008 - 14:38

    Jorik:

    hey saskia,

    Leuke foto's en een hele ervaring zo te lezen, maar ja ook daar komt een eind aan, geniet nog ff en goeie reis naar huis!

    Groeten Jorik

  • 11 Februari 2008 - 15:00

    Ina En Sophie:

    heb nog even goed daar en een fijne reis naar huis. Tot gauw.
    dikke knuf
    I&S

  • 11 Februari 2008 - 20:35

    Matthijs:

    Hey Sassie,

    Leuk dat je weer bijna terug komt! Geniet er nog maar even van

    Kus

  • 11 Februari 2008 - 21:03

    Dutchie:

    Haai lief sasje van me, ik ben net terug van wintersport en heb ff alle foto's bekeken en t ziet er echt zo supervet uit! You're looking good dutchie!
    Ik mis je en ben heel blij dat je al zo snel terug komt. ;-). KUn je nog wel naar een half-moon party?
    Zie je heel snel! Dikke kus van mij en van mijn krullenbol ook!

  • 12 Februari 2008 - 07:37

    Marjet:

    wow sas, klinkt allemaal super, mooi dat je 't gedaan hebt!
    hey en nu zie ik je mssn nog voor ik naar Zuid Afrika ga!
    dikke kus uit Perth

  • 12 Februari 2008 - 08:11

    Anneke:

    yo wijfie!! nou dat ziet dr chil uit man!! lekker chillen op je matje! geniet nog van je laatste daagjes daar! daarna gaat het mooie leven hier in nijmege weer lekker beginnen! :D
    nice!

    see you soon!

    smak!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

En toen was er strand..

03 Februari 2008

Welcome to the Jungle!

30 Januari 2008

And the story continues!!

19 Januari 2008

The Melbourne Shuffle

08 Januari 2008

happy days @ the whitsundays
saskia & rebecca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 7786

Voorgaande reizen:

06 December 2007 - 08 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: