And the story continues!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu And the story continues!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

And the story continues!!

Door: sas

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

30 Januari 2008 | Thailand, Bangkok

Lieve familie en vrienden!

Heel even een kort berichtje uit Bangkok:
Na een super avontuur gehad te hebben in Australie met bec (miss you, girl!), gaat het nog een paar weekjes verder voor mij in Thailand. Inmiddels zit ik al een paar dagen in Bangkok en ik kan jullie vertellen dat dit een vrij bizarre stad is. Zelden zoveel viespeuken bij elkaar gezien, haha. Overdag leven dieren en mensen hier op elkaar en op de eettentjes, en 's avonds komt me een wereld tevoorschijn: travestieten, toeristen en thais > maakt allemaal niks uit.

Gelukkig verlaat ik deze stad snel en pak ik vanvond de trein naar Chiang Mai voor een aantal dagen in de jungle. Daarna ga ik een paar dagen heeeeeeeerlijk op het srand liggen met een boekje en wat cocktails/biertjes.

Ik weet nog niet precies wanneer ik weer op internet kan, maar ik zal mn best doen dit land op camera voor jullie vast te leggen, want ik kijk mn ogen uit, haha!

Een dikke knuffel uit Bangkok!

  • 30 Januari 2008 - 07:57

    Kristie:

    He wereld reiziger

    Ik zat me te vervelen dus ik dacht ga even jou avonturen lezen. Oei word er wel jalours van. Ik heb ook een nieuwtje, maar een wat minder leuke. Ik heb het uit gemaakt met mijn vriendje. Moeilijk allemaal!.

    Jij nog veel reis plezier

    liefs kris

  • 30 Januari 2008 - 12:13

    Anne:

    Hey schat, heb je ook een ander telnummer???? Miss you baby! X van An

  • 30 Januari 2008 - 14:35

    Nathan:

    Ha Sas!

    Spannend, hoor, de avonturen van Sas. Ik ben benieuwd wat je in Thailand allemaal gaat meemaken, maar ik hou je goed in de gaten. ;-) Enneh, pas goed op jezelf, hè!

    Liefs van Nathan.

  • 30 Januari 2008 - 18:02

    Mx:

    Nice, klink allemaal als spannende avonturen.
    veel plezier nog x

  • 31 Januari 2008 - 10:04

    Emmy:

    heel veel plezier in dit mooie land,pas goed op jezelf nu je alleen verder reist!Volg met belangstelling je reisverhalen.veel liefs en een dikke knuffel.

  • 31 Januari 2008 - 11:55

    Bart:

    He Sas,
    We hebben Becca hier gisteren alweer een goed welkom gegeven. Ben benieuwd naar jouw avonturen. Enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

En toen was er strand..

03 Februari 2008

Welcome to the Jungle!

30 Januari 2008

And the story continues!!

19 Januari 2008

The Melbourne Shuffle

08 Januari 2008

happy days @ the whitsundays
saskia & rebecca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 7792

Voorgaande reizen:

06 December 2007 - 08 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: