happy days @ the whitsundays - Reisverslag uit Brisbane, Australië van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu happy days @ the whitsundays - Reisverslag uit Brisbane, Australië van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

happy days @ the whitsundays

Door: bec&sas

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

08 Januari 2008 | Australië, Brisbane

Dudes,

dat oud& nieuw van ons was echt te mooi voor woorden! The Whitsundays waren precies zoals in de Bounty-reclame: witte stranden, palmbomen en ongerepte natuur. Prachtige zonsondergangen op zee gezien, maar helaas ook veel levensgevaarlijke jellyfish. Waardoor we met stingersuit aan moesten snorkelen. Op de boot begon iedereen al met de biertjes (inclusief de crew) en dat werd voortgezet op het resort op het eiland. Op het resort waren natuurlijk zwembaden en verschillende bars, wat ons oud&nieuw heel erg mooi maakte :) Op het loopbruggetje ontmoetten we meteen al 3 Amsterdamse gezellige kerels (Yoram, Tjalle en David), die onze lachspieren behoorlijk hebben aangesterkt de dagen daarna. Eenmaal weer op vaste land in Airlie Beach hebben we nog een paar dagen in de Lagune (jellyfish-loos-zwembad voor de kust gemaakt ter verkoeling) rondgedobberd en geclubbed met onze nieuwe vrienden. Na een paar dagen moesten we dan toch echt gaan richting het Steve Irwin Parc. De rit ernaar toe was nog niet al te makkelijk, aangezien er een flink stuk door de bossen gereden moest worden (onverharde weg met gaten, zware mist en knoepdonker), deed een beetje denken aan een horrorfilm. Gelukkig hadden we wel net getankt en zaten de deuren goed op slot..
De volgende dag gingen we naar het Steve Irwin Wildlife Parc (zie foto's), echt te grappig voor woorden! Hier hebben we koala's, schildpadden en kangaroos geknuffeld. En natuurlijk Steve :)
Na deze ervaring zitten we nu in Brisbane, waar we net uit eten zijn geweest. Het is echt keileuk om alle reacties te lezen, dank jullie wel voor alle lieve woorden!

We posten weer zo snel mogelijk, tot dan een dikke knuffel uit Oz!

xBec
xSas

PS Maak jullie geen zorgen over die cycloon, we kunnen m onwaarschijnlijk goed omzeilen!

• 08 Januari 2008 - 15:09

Duke:

Hé meiden,

Ik maakte me al zorgen om jullie. Al die stormen en overstroming daar. Niks aan de hand dus.
    Goed om te horen dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad. Ik had jullie nog een sms gestuurd, maar ik hoorde van Peter dat er wat verbindingsproblemen zijn.

Nou, veel plezioer nog daar, enneh, neem voor mij zo'n Kangaroe mee. Leuk voor thuis zo'n ding. ;)

Gr,

Ivo

• 08 Januari 2008 - 15:10

Maarten :

He chica's,

Ik heb wat foto's van de whitsundays opgezocht en het is dan wel geen Weurt, maar ik kan me voorstellen dat je ook daar goed O&N kan vieren:) Relaxed park ook van Steve "Crikey!" Irwin; gewoon een beetje tussen die beesten doorlopen moet een leuke ervaring zijn.

Veel plezier nog en hou ons op de hoogte van julle belevenissen, ik lees ze met veel plezier.

Dikke kuss!

• 08 Januari 2008 - 15:25

Joris:

Ha kippetjes,

Klinkt goed al die tripjes en chill-avondjes en middagjes, precies wat jullie voor ogen hadden volgens mij. Hier gaat alles natuurlijk zn gangetje. Veel plezier nog de verdere reis en Sas, niet verliefd worden op een of andere aussi (ik gun het je wel maar straks blijf je daar en dat is niet de bedoeling ;)

Tot betrekkelijk snel

• 08 Januari 2008 - 17:56

Janneke :

Heeej Saskia,

Dat klinkt echt super, heb ook je foto's bekeken! Gaaf zeg!!
    Heel veel plezier en geniet ervan!!

Liefs Janneke

• 08 Januari 2008 - 18:17

Dagmar Kellermann:

Hallo Saskia,
    toll, dass Du nun in Australien bist. ich versuche, deinen Bericht zun übersetzen, die Photos sind hilfreich.
    Alles Gute zum neuen Jahr
    Deine Dagmar, Hans- Jürgen und Matthias

• 08 Januari 2008 - 18:56

Anneke:

allo allo!

ahh nice! we hadde jullie nog gebeld nadat we skipbo in een drankspel hadden veranderd :D
    O & N was n feest, maar zou een nog groter feest zijn geweest met jullie dr bij! die motors zien dr cool uit man! hoe vet is dat! a'damse manne> ziet dr goed uit hoor! haha... ;)

ben nu 2 dgn begonne interne > chil hoor... heel ander leventje he!

kus voor jullie!

• 08 Januari 2008 - 20:36

Bart:

Wat een stoere foto met die motoren! Hoe kwamen jullie daarmee/op verzeilt? O, ik zie trouwens een FUST vest op de foto, go Bex ;) Hier gaat alles z'n gangetje en 't is wat koud. De voetbal-winterstop is wel over en dus kunnen de mannen er weer op los voetballen. Morgen weer een FUST avond... we missen jullie.
    X

• 09 Januari 2008 - 08:52

Maritz:

Heej Sas!!
    Wat gaaf... En die foto's!
    Geniet nog lekker verder daar en keep us posted!!

xx Maritz

• 10 Januari 2008 - 09:06

Tjalleyoramdavid:

Oke, dat bericht kon echt niet... Als je m toch niet leuk vindt, laat m dan lekker liggen... (en dat gaat niet over die kangaroo op jullie foto ;-) Nee mooi verhaal meiden, wij hebben genoten van jullie aanwezigheid en vinden het echt super tof dat jullie ons over 2 weken weer komen opzoeken in Airlie! Wij hebben er in ieder geval al zeer veel zin in... lekker zwemmen, feesten, barbeques, samen de FHM DELEN...

Kusjes van jullie drie gezellige kerels uit Amsterdam...!

T Y D

• 10 Januari 2008 - 19:30

Hallo Meiden,:

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Fijn dat alles zo goed verloopt. Hoe gaat het met de voet van Sas?
    Groeten Dick en Tea

• 13 Januari 2008 - 08:30

Jos:

Heey meiden,

Was echt gezellig gister op de camping. Ben benieuwd of jullie het hebben gered helemaal naar Canberra. Wij zijn in Coffs Harbour blijven hangen. Beetje gesurfd vanmiddag en nu internetcafe'tje opgezocht. Spreek jullie wel weer!
    Goeie reis nog!

X Jos

Oh ja, mijn site is joskoeslag.waarbenjij.nu ;)