nog 3 nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes!

Door: saskia

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

03 December 2007 | Nederland, Nijmegen

De voorbereidingstijd is voorbij gevlogen!! Donderdag vliegen bec en ik om 14.35 vanaf Schiphol, via bangkok & taipei naar Sydney. Als alles goed verloopt, begint het grote avontuur dus zaterdag. We'll keep in touch!

  • 03 December 2007 - 21:27

    Miel:

    First!!!
    Haha, nerdgrapje...

    Maarreuh, het duurt nu niet lang meer!
    Zien we jullie morgen nog ff in de SQlaaf? Wel zo gezellig! Of moeten de tassen allemaal gepakt worden?

    Kus!

  • 03 December 2007 - 22:38

    Sieg:

    Hey meiden! Leuk dat ik ook zo op de hoogte gehouden wordt van jullie avontuur. Erg benieuwd naar de verhalen al. Ontzettend veel plezier daar en hopelijk verloopt de reis soepel voor jullie! Ook een beetje uitkijken he!?

    Enjoy!!!

    Liefs,
    Sieg

  • 04 December 2007 - 07:31

    Lenny:

    HI Dames,
    goeie zaak dat jullie een site bijhouden! Ben benieuwd. In ieder geval veel plezier en succes,
    groetjes Lenny

  • 04 December 2007 - 08:28

    Anneke:

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    Ik ga jullie missen chicka's!!

    xx An.

  • 04 December 2007 - 08:56

    Caroline:

    Hey chicas
    Laat ons maar achter in het koude landje.... ik ben helemaal niet jalours :-$

    Ga er maar lekker van genieten!
    Zoen
    Caar

    Ps: Stijn zei dat er in Taipei, een douche op het vliegveld is, ik heb hem niet gezien, maar allicht de moeite van zoeken waard na 24 uur onderweg te zijn geweest!?!

  • 04 December 2007 - 09:30

    Malou:

    hii Sas!
    spannend zeg nog een paar nachtjes :D
    maar wel super gaaf!
    Geniet er samen van, en take caree!
    xx Malou
    (en natuurlijk de gr. van de rest uit het mooie oosten hihi)

  • 04 December 2007 - 11:28

    Studieadviseur:

    meisjes, een hele goeie reis, alles toch wel gedubbelcheckt? dikke sokken mee voor in t vliegtuig!
    gr margit

  • 04 December 2007 - 13:43

    Bart:

    He dames, tof dat jullie deze reis eindelijk gaan maken. De papa Bart die ik ooit was is trots op jullie ;)
    Ben ik nog net op tijd terug uit Afrika om jullie te zien (nou ja, op tijd terug... ik kwam erachter dat 't blok al een week liep :P), ligt de een ziek op bed en is de ander onbereikbaar! Zit er nog een SQlaaf in? Ik bel zo nog wel even. In ieder geval veel plezier met jullie reis, maar ik ken jullie intussen al zo lang dat ik weet dat dat wel goed zal komen. Kus

  • 04 December 2007 - 14:35

    Anouk:

    Sas,

    Onwijs stoer dat je die reis gaat maken! ben nu al benieuwd naar alles wat je mee gaat maken, cool dat ik van alles kan meegenieten!!

    Ik kom jullie donderdag uitzwaaien!

    Ik ga je missen hoor!
    Dikke kus,
    Nouk


  • 04 December 2007 - 19:58

    Pleun:

    He Sas en Bec
    Have FUN! super stoer dat jullie dit doen!
    xxx

  • 05 December 2007 - 11:27

    Patrick:

    Ha Sas en Bec,

    Goede reis en veel plezier daar! Groetjes

  • 05 December 2007 - 14:40

    Ina:

    Hey Sas,
    Onwijs goed dat je deze wens nu gaat invullen! ik wens je een prachtige tijd toe en hoop veel op jullie site te lezen. Om jullie aan te moedigen veel foto's te maken heb ik alvast de eerste 100 foto's gekocht voor jullie.
    Een voorspoedige reis en tot mails!
    groetjes ook voor Rebecca en een zoen van Sophie en mij.
    Ina

  • 06 December 2007 - 11:30

    Mars:

    Hey Sas, fotomodeletje van me, fijne reis en veel plezier daar. Vooral veel foto`s maken en genieten. Uiteraard blijft mijn kalender op oktober staan;)
    dikke kus.

  • 06 December 2007 - 22:11

    Erik:

    ej chickies!
    jullie zitten nu in t vliegtuig...k mis jullie nu al! Maak dr een geweldige tijd van he...

    Seeya!

    Kus

  • 08 December 2007 - 21:45

    An:

    Hey chica's!
    Ben benieuwd of jullie goed zijn aangekomen!

    Ik mis jullie nu al :-(
    Hele dikke kus van An

  • 10 December 2007 - 16:12

    Willem-carla:

    hey Saskia ,eindelijk ben je er ,we wensen jullie ontzettend veel plezier in dit grote avontuur ,en blijven uitzien naar jullie berichten ,veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2008

En toen was er strand..

03 Februari 2008

Welcome to the Jungle!

30 Januari 2008

And the story continues!!

19 Januari 2008

The Melbourne Shuffle

08 Januari 2008

happy days @ the whitsundays
saskia & rebecca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 7796

Voorgaande reizen:

06 December 2007 - 08 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: