Sydney loves us! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu Sydney loves us! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

Sydney loves us!

Door: bec&sas

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

09 December 2007 | Nederland, Nijmegen

Hay mades,

Hier volgt ons eerste bericht vanuit Sydney. Zal een korte zijn, vanwege de beperkte internettijd (we hebben iemands code gevonden :)
De reis was prrrima. Geen vertraging, lieve chineesjes die continue wodka+jus kwamen brengen en 2 gezellige Amsterdamse big mama's naast ons. Er liep ook een dronken engelsman rond in het vliegtuig die later op z'n bakkus is geslagen door een fransoos die dit niet kon waarderen. Tijdens de tankstop in Bangkok kwamen "per ongeluk" in de VIPlounge terecht. Vers fruit, massagestoel en sandwiches voor nop. Niemand die het lef had ons weg te sturen. Na een overnachting in Taipei kwamen we dan in het prachtige Sydney aan. ONderweg hebben we al veel leuke mensen ontmoet en we delen in The Woodduck harbour city hostel een kamer met een Nederlands stel. (Nadat het geboekte hostel onze reservering genegeerd had, BASTERDS)
We zijn meteen Sydney gaan verkennen en de winkels en het stappen in een backpackersdiscotheek zijn helemaal the bomb.
Morgen gaan we op een dubbeldekkers sightseeeen, en woensdag krijgen we onze eerste surfles. Hoe fantastisch dat gaat worden weten jullie zodra we weer een computercode vinden ;-)
Voor nu, big hug you guys.

• 09 December 2007 - 11:31

Sas En Bec:

Echt een superleuk bericht, ontzettend mooie vrouwen. MWHUWAAAAAHAHA

• 09 December 2007 - 17:28

Tim En Floor:

Hee Vrouwkes,

Nu gaat het grote Avontuur voor jullie beginnen. We zijn nieuwsgierig welke harten en zieltjes jullie gaan ontmoeten/breken/liefhebben. Laat van jullie horen en laat wat foto's zien. Veel plezier in Downunder

Dikke kus,

Tim en Floor

PS jullie worden al gemist :P

• 09 December 2007 - 19:19

Matthijs:

Hey Girrrlls,

Klinkt goed!!! VIP lounge roeleert! Surf ze en ik houd de site natuurlijk in de gaten!

X

• 09 December 2007 - 21:33

Ina En Sophie:

Fijn dat jullie je al helemaal aangepast hebben, jullie klinken al aardig als aussies.
    geniet ervan!
    dikke kus van ons uit Oosterhout

• 09 December 2007 - 23:57

Berend:

Hé Sas en Bec,

'k heb de site gevonden en ga jullie avonturen zeker volgen.

HAVE FUN!
    grtz.
    Berend

• 11 December 2007 - 05:54

P&m:

Hoi lieverdjes,

leuk dat we jullie zo kunnen volgen. De reis was al een avontuur op zich. Dat van die code snap ik niet helemaal, maar ik begrijp dat het zo niet erg duur is!
    Veel plezier met surfen, dan merk je niet dat het regent.

zvp&m

• 11 December 2007 - 08:41

Miriam:

Klinkt goed!! Een goed begin, van ongetwijfeld een hele mooie vakantie.
    Geniet er van!

liefs, Miriam

• 11 December 2007 - 10:33

Bart:

He dames,
    erg slim om zo de first class in te klimmen! Deden jullie dat terwijl iedereen afgeleid was door die internationale vechtpartij?

Als ik zo lees wat jullie gaan doen krijg ik alweer heimwee; hier is het koud en regenachtig :( En surfen is echt fantastisch kan ik jullie vertellen!
    Enjoy

• 12 December 2007 - 11:57

Fatboy:

He chica's

Ik ben blij om te horen dat het shoppen en stappen goed bevalt. Erg belangrijk!

Have fun (maar dat komt wel goed)!

Kuss

• 12 December 2007 - 19:12

Koen En Janine:

Eeee eeeey Surf Chicka's,
    hoest daar? Kunnen jullie al beetje op dat plankje blijven staan..?? En hoe is de BBQ daar? hou me op de hoogte van de avontuurtjes!! veel plezier daar groetjes uit et veeeeeeel te koude NL!! xxx Koentjuh en Janintjuh

• 12 December 2007 - 21:45

Sylvester De Kat Lov:

bec ik hoop dat ik vanavond ook ga dromen over sylvester de kat!! ;P
    chickiesss, ik mis jullie!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 13 December 2007 - 03:00

Mars:

alvast een spannend begin van de reis, leuk, gaat helemaal goed komen met jullie, zo zie je maar met een beetje lef kun je gratis upgraden.veel plezier en een big hug terug.Marcel

• 13 December 2007 - 03:02

Mars:

oja, het begint hier nu echt koud te worden -3;( ,altijd leuk om te horen dacht ik zo.

• 22 December 2007 - 11:00

Frank En Anke:

Hete Chica's,

Fijn dat jullie veilig in Sydney zijn aangekomen. Sas zijn er nog hete jongens daar? Bec pas je op voor die hete jongens ;)

We blijven jullie verhalen volgen!

-X-

• 23 December 2007 - 08:42

Erik:

Heb jullie wel gemist hoor, bij de op=op...T was weer n dolle boel!

Kus

• 23 December 2007 - 10:52

TenD:

Leuk, dat we jullie zo een beetje kunnen volgen. Hoorde van Peter dat het surfen heel goed ging.