Byron Bay=Okay! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu Byron Bay=Okay! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van saskia & rebecca - WaarBenJij.nu

Byron Bay=Okay!

Door: bec&sas

Blijf op de hoogte en volg saskia & rebecca

24 December 2007 | Nederland, Nijmegen

Ok, waar waren we gebleven? In Sydney.. Inmiddels zijn we daar al niet meer, maar over t laatste weekend moeten nog wat letters besteed worden.
Donderdag zijn we naar de Blue mountains geweest. Een bezoekje aan the rainforest, maar het regende helaas ook iets te hard om iets van t mooie uitzicht te zien. Van onze lieve gids, Shane mogen we aan t einde van de reis gratis nog een dagje mee :)
Zaterdag zijn we met t personeel van t hostel naar Brontee Beach geweest, waar een BBQ was en wij naar de surfers konden kijken. 's avonds zijn we in een van de grootste nightclubs van Sydney geweest, the chinese laundry, met werkelijke wasmachines op de dansvloer! Hier heeft sas een behoorlijk stuk glas in dr voet gekregen (komt die studie toch eens van pas in Australie), waardoor het rijden van de campervan voorlopig nog niet mogelijk is :( Gelukkig bleek Becca een natuurtalent te hebben voor onmogelijke hellingproeven, dus dat komt uiteindelijk helemaal niet vervelend uit. We hebben het super naar ons zinnetje in de camper, helemaal ons rijdende huisje! Natuurlijk hebben we onze eigen muziek mee, dus het is eigenlijk een groot feest op de weg. Echt duidelijk zijn ze hier niet met verkeersborden, maar we hebben dan ook de tijd om af en toe verkeerd te rijden en daardoor toevallig hele mooie stadjes tegen te komen. Na een korte tussenstop in New Castle (studentenstad aan de oostkust) zijn we doorgereden naar Cresent Head. Dit is een redelijk onbekend en afgelegen surfdorpje met 1 van de eerste mooiste beaches ooit! Op weg naar Byron Bay waar we nu voor een week verblijven, werden we aangehouden door een groepje politiemannen voor een alcohol- & flirttest :) (we kunnen melden dat de australische politiepakken meer op paardrijpakken lijken, vrij belachelijk). Hier gaan we de komende dagen kerst vieren op het strand met de locals en BBQ's. Klinkt heel gezellig, maar we hebben nul kerstgevoel. Voor oud&nieuw hebben we een paar dagen Whitsunday Islands geboekt. Zeilboot (catamaran) met andere backpackers en een prachtig resort op 1 van de eilanden. Beloofd veel champagne en vuurwerk te worden! We hebben al heel wat leuke mensen ontmoet. We missen NL en jullie wel, zeker nu met kerst..

Vanuit hier een hele fijne kerst en jaarwisseling gewenst voor iedereen!

• 24 December 2007 - 12:45

Tea:

Leuke foto's, we volgen de reis met de bosatlas op tafel!

• 24 December 2007 - 15:20

Joan:

ik mis jullie......

• 24 December 2007 - 21:24

Bibeth:

Ladies ziet er goed uit daar!!! Merry christmas!
    xxx

• 25 December 2007 - 09:20

Matthijs:

Hey lieverds,

Whoh, mooie foteaux zeg! Klinkt en ziet er allemaal fantastic uit daar! Maar we missen jullie wel hier hoor. De op=op was weer een schandalige dranktocht, en die zijn altijd leuker met jullie! Veel plezier, merry x-mas and a happy New Year!

X

• 26 December 2007 - 13:47

Bart:

Dames,
    Jullie ook fijne dagen gewenst. Ik kan me verder eigenlijk alleen maar bij Matthijs aansluiten... Geniet ervan en let op met die hellingproeven :)
    X papa

• 27 December 2007 - 12:42

Ellen (oude Buuf):

Hoi Saskia, Geweldig leuk allemaal. Leuke stap en geniet ervan

• 27 December 2007 - 12:55

Emmy:

Hallo lieve saskia en Rebecca wij wensen jullie een onwijs leuke tijd,blijf gezond en geniet er maar van!Verder natuurlijk de beste wensen voor 2008! veel liefs van Toon en Emmy

• 27 December 2007 - 15:37

Mars:

Leuke foto`s, vooral blue mountains ziet er supergaaf uit. Jullie zitten eerder in 2008 dan wij, alvast een fijne jaarwisseling met veel champagne en vuurwerk! veel plezier nog.

Ps.Sas voorzichtig met het champagneglas!

• 27 December 2007 - 15:48

Ursela En Ben:

Hoi Saskia en Rebecca, we wensen julie een goede jaarwisseling en een onwijs 2008.Geniet lekker daar we volgen jullie.Vele groeten vanuit Borne

• 28 December 2007 - 09:37

Ina En Sophie:

Hoi,
    leuk om te lezen dat jullie genieten. de foto's laten wel zien dat het prachtig is daar aan de andere kant.Sophie en ik zijn net terug uit sprookjesachtig Cairo.
    dus ons kerstgevoel was ook een beetje anders dan anders.. oud en nieuw vieren we in oldenzaal. wens jullie een leuke en indrukwekkende jaarwisseling en een spetterend 2008! tot mails
    Kus Sophie en Ina

• 28 December 2007 - 12:47

Duke:

Hé McLeod's daughters,

Leuk om jullie berichtjes te lezen! Laatst vroeg iemand op straat aan mij waarom ik zo'n groen gezicht had, nou, dat komt omdat ik FAKKING jaloers ben! :P

Maak je over het gebrek aan kerstgevoel maar niet meer druk want ik weet zeker dat iedereen die dit leest liever op het strand had gelegen, i.p.v. thuis in de kou, te vreten onder de kerstboom.

Nou, hou ons op de hoogte en een geweldige jaarwisseling!

P.S. Pas bij het surfen op voor voetfetishhaaitjes!

• 29 December 2007 - 11:16

Wollie & Ellen:

Ha Girls,

Leuke verhalen tot zover! Klinkt allemaal echt geweldig!

Hopelijk gaat het beter met je voet Sas.
    Volgende keer maar bergschoenen aantrekken met stappen ;-)

Happy New Year alvast.

Groetjes,
    Wollie & Ellen

• 29 December 2007 - 17:54

Trudy & Rob:

Zo te zien gaat het allemaal naar wens. Leuke foto's. Lots of fun and happy new year.

• 30 December 2007 - 22:34

Anne:

Hey lekker wijven!!! Ik kreeg jullie berichtjes niet van de site op een of andere manier, dus ik zie de foto's nu pas!!!!!! Maar ziet er goed uit!!!!!!!!!!

Verdomme, ik mis jullie echt big time..........
    Maar ben natuurlijk wel heel happy dat jullie het zo naar jullie zin hebben (3x jullie in 1 zin).

Luv ya girlies, dikke kus van An

• 31 December 2007 - 12:16

ANNEKE!:

helllo!! nou ik dacht: ik check die site maar ff, want volgens mij klopt dr niks vd berichtgeving richting mijn mailbox :( VET om jullie weer op de foto's te zien!! makes me happy! vet veel plezier vana, maak dr een mega feest van he!

luv u both chicka's!

kussssssssssssssssssssssss!

• 31 December 2007 - 13:07

Mars:

Happy new year, meiden.

• 31 December 2007 - 15:58

Anouk:

Wat onwijs leuke foto's! Ziet er ook erg gezellig uit! :) Wil jullie zo dan maar alvast een heel goed 2008 wensen!! (of bij jullie is het al het nieuwe jaar..?)

Anyway, Have some more fun! ;)

liefs

• 31 December 2007 - 19:36

Koen & Janine:

Heey Heey, Hoe gaat het daar allemaal? Leuke foto's man vooral die van op het strand met de kerstmuts.. Ow wat hebben wij het dan koud hier.. Wij wensen jullie nog een gelukkig nieuwjaar.. Kus van ons

• 02 Januari 2008 - 16:08

Caroline:

He Guapa's!!

Happy new year mates ;-)
    Ben erg benieuwd hoe het feestje op the whitsundays was, dat kan bijna niet anders dan een toppertje worden!

Verder erg toffe foto's, daar krijg ik echt heimwee van, haha!

Geniet van jullie campertje en dikke zoen van Caar!

• 04 Januari 2008 - 07:14

Yoramtjalledavid:

Hey lieverds

Volkomen hotel de botel door jullie aanwezigheid, afscheid en emotionele teksten op ons raam hebben wij ons deze middag toegelegd op een gepaste reactie...

check yoramtjalledavid.waarbenjij.nu voor de beelden!

Jullie zijn geweldig, heel veel plezier bij de rest van jullie trip en tot...?

Kusjesssss

T Y D

• 05 Januari 2008 - 12:19

Sanne:

hé sterretjes!

Ik krijg idd net als anneke geen link doorgestuurd als jullie een berichtje plaatsen GRRRR! mooie foto's! Ziet er leuk uit: kerst aan het strand.
    Hoe was het oud&nieuw-feestje op de zeilboot?
    Ik mis jullie!!!!!!!!!!!

Beso!!!

• 05 Januari 2008 - 15:28

Carla En Willem:

hoi dames,happy new year
    leuke fotos zo te zien hebben jullie het wel naar je zien ,geniet nog maar lekker ,we volgen jullie.

• 05 Januari 2008 - 18:36

Miel:

Dames! Een gelukkig nieuwjaar nog! dat jullie maar lekker bruin mogen worden in op het strand!!

Dikke kus!

• 05 Januari 2008 - 21:23

Marjet:

hé lekkere mokkeltjes van me,

tot straks in Melbourne!kheb dr zin an!

dikke kus van de andere kant van de wereld

• 06 Januari 2008 - 16:53

Ina:

lieve Sas
    lief dat je een smsje stuurde op de verjaardag van Joep.

Hoop dat jullie een bijzondere jaarswisseling hebben gehad?
    ben benieuwd waar jullie nu zijn.
    Take care.
    X

• 08 Januari 2008 - 11:39

Trudy En Rob:

hoi sas en rebecca, hoe gaat de reis? hopelijk alles naar wens. groeten uit oldenzaal van ons allen. rob en trudy.